Pink rangers followers

Nuffnang

November 12, 2013

Otakku tumpul la..

Assalamualaikum. .lama x bersiaran kan. Apa yg sibuk sgt pun ntah ler..im fail on time management ok.

Ok aku nak citer ni after kursus sbln hr tu kat Bangi..aku continue unpaid leave balik til hujung tahun..yer la lama dah cuti nak start gear balik ..masuk ofis bos sana sini tanya KPI adush...semak last2 sambung cuti terus ken.

Mid Dis ni aku ada exam..perkhidmatan punya so bleh la nak study..azam mmg tinggi tp implementnya kelaut aja memanjang...takut mmg takut tpp adushh aku perasan otak aku tumpula la skrg.

Brapa kali baca pun x faham2 so cemana..bnykk ooo topik nak cover aperpun aku try the best la..harap mmg la nk ambik sekali ajo tp bab law ni aku mcm badi sket...memanjang fail..budak terer kan mcm ni la..

Ok la bye..

No comments :

Post a Comment

Nuffnang2