Pink rangers followers

Nuffnang

December 5, 2013

Game dulu game kini

Assalamualaikum. ..lama x jumpa..kekekeke..just nak share satu cerita..pagi td sedang aku dok sibuk baca buku, ajmal bzz main minecrft game dia..so dia tanya aku..
Ajmal: 'Mama..dulu masa mama kecik2 mama main game apa..'
Mama: Ermm dulu mama main panjat pokok, police entry, congkak, galah panjang, tuju kasut, tenteng, batu seremban etc..etc
Pas tu dia tanya aku satu2 game yg aku sebut tu cemana..n last question di tanya ada dlm playstore x...
Aku hanya :) smbil dlm hati berkata2 anak2 aku tiada moment seindah zaman kanak2 ku..yg penuh adventure dan riang ria...
Anak2 zaman skrg...keindahan hanya bersama ipad tablet phone n pelbagai gadjet lg..errmmm really missing zaman kanak2 ku...terimbau kenangan di kg sg dua dan taman perwira...

No comments :

Post a Comment

Nuffnang2