Pink rangers followers

Nuffnang

October 26, 2013

Aku ler cikgu Bedah..

Assalamualaikum. ..fuh penat betui hari ni..smlm sampai brunei dlm pukoi 11.30 p.m so sampai umah plak koi 12 lebih..sampai umah tgk anak2 semua tidoq bergelimpangan kat bawah so after settle2 kan tmot tidoq bdk2 ni kat koi 2 la gak baru tido.

Pagi saturday as usual x leh la nak lajak tidoq sgt kan sbb budak2 ni ada mengaji ...so of cos settlekan budak2 ni punya breakfast n laki aku plak keja..then unpack all my things..after that masak for lunch coz laki aku blk makan then nak kena hantaq dia gi ofis plak sbb ada urusan imigresen biasa la isu maid x selesai lagi.

Settle urusan maid aku gi sek agama ajmal plak hantaq borang register sekolah dia..sib baik sekangkang kera aja sekolah tu..
Apa kena mengena entry ni ngan tajuk tu yek..di pendek kan citer aku penat jadi cikgu pada ajmal..kan dia tgh exam skrg..so isnin ni subjek maths so antara aku ngan laki aku of cos la aku lg terror maths kan...so tugas mengajar tu digalas di bahu aku ler...so nk tido bye..

No comments :

Post a Comment

Nuffnang2