Pink rangers followers

Nuffnang

September 19, 2014

Dansa Cuduro la Zumba...

Assalamualaikum la u allzz...

Hari ni aku nak citer pasal xtvt aku yg terkini lol..skrg aku baru join di Zumba club hokey...ekceli aku ni mmg la suka menari...tp aku tak la pandai menari pun..keras kaki tangan bagai..sket2 tu boleh la..masa sekolah2 dulu pun ada la gak aku join and wakil sekolah pertandingan tari menari ni..

So since semenjak aku mai dok brunei ni..alahai...nafsu makan aku jadi haru biru sket...tp aku rasa aku makan sama aja..but maybe xtvt pergerakan tu yg x banyak kan..gi ofis pun duduk aja compare kt KL dulu..gi ofis dok duaploh minit kt tempat and melalau la..tp idak ler melalau x bertempat melalau buat keja la...audit sana sini ken...lagi satu sana bnyk xtvt aku join..jap2 netball ler..pingpong ler..aerobik la..mcm2 la..sibuk sokmo...skrg ni..asyik mengadap computer aja la..jari yg bergerak badan semua x bergerak..so membiak la lelemak2 kt tmpt2 sepatutnya ...tp paling ketara of cos la...perut ngan peha kan..dah mcm peha FF dah aku tgk..kekekek..

Ni hari sabtu lepas punya class bawak Amni join..
 
Sebab tu la aku mencari2 la port yg baik punya..biasa la aku ni kalo nak cari apa2 of coz faktor paling utama..dekat ngan umah la kan..sebabnya aku ni dah la distance jauh dr ofis ke umah..kalo club pun jauh koi brapa aku nak smpai umah kan..berkicau la plak anak2 emak kt umah tu kan..cari pun cari alhamdulillah Allah permudahkan..jumpa la center zumbanya..sekakang kera aja ngan umah aku..apa lagi terus la sign up..

So bermula la xtvt aku ngan zumba...aku enjoy sgt..meet new fren yg fanatik ngan zumba..dpt menari..dpt release tension...dpt melompat2 mengelek2...erm..suker..suker..


Teaser..kena bagi sipi2 aja..malu ok...x pandai nak gelek2
 

Ekceli Zumba ni xtvt fitness yg femes la kat Brunei ni compare ngan yg lenlain..mostly Bruneian mmg suka berzumba...

so ni diapunya fees la..


dok cari2 gambaq x jumpa la plak..#sajabuatmelambatkankerja....fuhhh..

kalo walk in - $7
Unlimited - $65
12 seisi - $40
8 seisi - 30$

so aku ambik yg 12 seisi punya...tp time aku la limited sket coz kelas yg start koi 7.00 p.m tu hanya ada 4x aja..tu pun satu hari tu mmg confirm x dapat which is hari Jumaat coz border sokmo la qqqqqqq panjang...


ok la tu aja nak citer...
bye...




 

No comments :

Post a Comment

Nuffnang2