Pink rangers followers

Nuffnang

August 25, 2014

SPORT SAGA SMSIS

Assalamualaikum....ooii bersawang blog woii..kekeke..ni tgh mood rajin bleh la update blog...ekceli x la brapa nak rajin..kekekke

Ok ni citer last week punya citer..hari sabtu sekolah anak2 aku ada Sport..ala idak ler grand mana pun..tp bolehla..bagi keluar peluh sikit budak2 ni...Korang dont espect to high la kan event kt Brunei ni kekekkee


Sport ni buat kat UBD (University Brunei Darussalam). awai koi 7 lagi dah bertepek dah 5 beranak kt sana....ooo kt sini koi 7 dah mcm pukul 8 ye..ha..mula-mula tgk la minah Amni ni melaram dulu..Anak aku si Along and Kakak pasukan kuning and Yumna aja la terpelanting ke kaler merah..awat la x bagi satu group senang mak nak cari baju...dah bercontrast la aku...kuning merah kan mcm bendera selangor la plak dah dua-dua pasukan sokong kan...

 Ha tu dia...tgk gambaq aku...contrast gila..ish..budak-budak ni susah sungguh nak ambik gambaq  aii..


 So sport ni yg acara balapan involve for student Year 4 ke atas...yg anak-anak aku plak main sukaneka aja..semua participate la...plus pertandingan sorak juga...tp alahai sedih sungguh la aku tgk pasukan sorak dema ni..mcm aku plak nak pi mengajar..biasa la sini..janji adooo...nak perfect lendik tu idak ler kan..

Tengok ......ambik muka dah kena conteng-conteng dah...yg group Kuning ni diorg sorak and performance guna lagu Michael Jackson so yg ajmal tu kena bertopi dan berspeck mata hitam la..kakak plak..ala budak2 kindergarden ni standard la..jadi pom pom girl ajoo..

 Yumna plak ha...dah mcm hulubalang oppss pompuan srikandi melayu la plak...tp muka ada bintang hermm..tp kan so comel wokeh budak2 KG ni menari..yumna alahai tayang bontot aja..org lain menari dia dok perati org and dok pegang la tangan best fren dia...fuhhh....mama yg over gedik ok..


Ok tiga-tiga muka dah makeup...cantik tak...ada spiderman ....ada bee...ada bintang-bintang berkerlipan....ooi Yumna ooi awat muka mcm tu..anak2 aku ni satu peel la..bila hari2 dok citer kt umah ok aja dok practice kt umah..bila time hari kejadian...ada yg badmood la..x nak pi dlm group la...so far Ajmal mmg ok la..dia mmg x buat problem..join aja...bersemangat lagi..yg anak2 dara aku plak...pufff....#urutdada...#matadanmukamcmnakjengeiii....ok..
 

 Selfie..selfie..dulu ye...aku biasala...kalo ado camera di tangan...layan....

 Masa ni mood Yumna sweng..sweng lagi..


 Mamat ni plak...ish..org dah hingaq hiruk pikuk..bleh plak dia pi lena....ooi bang ooi x cukup tido ka...itu la laki mak..di mana2 saja asal boleh lelap aku lelap not a big deal... :P #saboajala..





So for the sukaneka...semua anak aku join..dia pecah2 la...kan...bagi semua murid terlibat..Ajmal ok menang dpt no 1... Amni aku ngan laki aku tgk macam menang..tp bila umum x menang..frust la member bila abg dapat medal dia x dapat...jenuh la plak aku memujuk...dah la know as Amni kalo dah merajuk mmg susah sgt nak pujuk angin puting beliung dia mai..grrrerrrrr...Yumna pun dpt medal juga...tmpt kedua kot..ok la ..janji adoo
 

So on the way balik..gini la...letih bebenor..sampai terteleng-teleng kepala..lantok ler..smpai umah angkat pun dok mentidor aja..smpai la pukoi 10 mlm..dah tu..apa lagi cerah la bijik mata...jenuh plak aku berkicau suruh tidoq..sib baik esok tu Ahad kan..as usual...bangun subuh tido blk..kekekke...

Ok la..that all citer sabtu lepas...bye..bye..


Srikandiazie..

No comments :

Post a Comment

Nuffnang2