Pink rangers followers

Nuffnang

June 27, 2013

Salam dari Brunei...


Assalamualaikum....lama udah tak update blog...banyaknya sawang sawang kat sini..kekekee..mulakan entry ni dengan gambaq si Yumna...btw she just celebrate her birthday on 23 Jun yang ke 3 ye..and yang best nya kat Brunei..

So kalo tengok fb mmg rata-rata dah tau aku dah stay kat Brunei ..insyallah maybe 2 thn kalo nak lajak pun 4 tahun la kot.:)

Alhamdulillah..bila sampai sini rasanya aku boleh adapt kehidupan di sini. Kat sini aku stay kat perumahan teres kat kampung Beribi..errmmm kenapa mr hubby pilih dok sini..nnt la aku citer kat entry lain yek...


Ok la setakat ini dulu catatan ringkat dari Brunei..insyallah aku akan update lagi blog ni...yer la dah x keja kan..harap2 adala masa nak update blog. Penutup entry ni ialah gambaq anak bujang aku. Hermm dah tak pi sekolah lagi so hari2 layan itu aja la kejanya...rasa mcm nak start home school dulu tp tu la..semua stationeries, books semua x sampai lagi via shipping...so slowly la aku akan buat homeschooling kat budak2 ni..before there join their new schools..insyallah.

Bye...

No comments :

Post a Comment

Nuffnang2